En lång dag.

Imorse vid halv åtta gick jag och la mej, fullt förståeligt att jag inte var så pigg på att kliva upp vid 9 för att dra ut till birsta med Mamma, Pappa och Frida så det blev inte förrän halv 1 jag masade mej iväg. Direkt käk på max och sedan irrat runt på varenda affär och det enda jag egentligen köpte som var tänkt var två filmer och valde ut en julklapp till mej själv från frida, och just det, vi bytte julklappar med varann idag med, samma grej varje år, kan aldrig hålla oss tills julafton! Jag fick en tisha med texten: save water shower with a friend. klockrent.

Köpte databordet också och en datastol. Så skulle jag flytta in idag skulle jag ha en säng, ett databord och en datastol, nån som känner sig sugen att hälsa på? ;P haha.

Tror att alla jag känner har varit ute i birsta idag också i princip, hejat till höger och vänster. Mkt folk med andra ord. Även hittat en snowboard som är helt perfekt.

Nu blir det parlamentet och sedan Hart's war som går på TV400.

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

god jul :D !

2008-12-22 @ 13:08:35
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Anna

haha men nåt måste du ju hitta! fråga dom du bor med om dom har nåt roligt, det gjorde jag ;)

2008-12-22 @ 19:39:09
URL: http://annaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0