Nya möbler.

Jag skulle köpa sista julklappen igår, till min lillasyster. Det borde vara det absolut enklaste men istället kom jag hem med 2 tröjor till mej själv. Det är bra jobbat. Imorgon kommer dock lillasyster ner hit och vi ska trängas med alla andra människor som inte varit ute i god tid.

Tänkte även in en sväng på IKEA och köpa sakerna nedan, blir väl säkert ytterligare något också, en TV måste jag ju köpa. dyyyrt.



Idag är det innebandymatch i Höglunda, 14:30, Be there ;) mohaha.
FENI BANENI är hemma nu också och hon sitter i deta nu och lovar mig på msn att hon BARA ska heja på mej ;) Jaja, borde väl kila ner och ära frukost så man  orkar med sig.

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0