Nyårsplaner.

Blev hemma även idag, hoppas att kunna bli riktigt frisk tills imorn då jag måste jobba, eftersom jag tänker å ut vilket som så fr jag ju dåligt samvete ifall jag varit hemma från jobbet :P

På nyår blir det iaf stadshuset, och jag vet inte just så mkt alls förutom att det är någon/några som hyrt stället och att vi står med på någon lista. Men mer behöver man nog inte veta ;)

Kort om 2008:
♦ Sumpade mitt enda nyårslöfte (att planera bättre)
♦ tog studenten
♦ Insåg att vad/vem man vill ha inte alltid är det/den man behöver
♦ Fick jobb i barcelona
♦ Åkte till Barcelona för att jobba, slutade med en semester
♦ Fick jobb på Anthill
♦ Har fått tillbaka större delen av mitt självförtroende som en viss människa förstörde under år 2007
♦ Tagit ytterligare ett steg mot att inte bry sig vad folk tycker
♦ Blivit dumpad
♦ Bytt innebandylag
♦ Blivit inneboende
♦ Fått lägenhet, yey! :D
♦ Haft en bra sommar! längtar tillbaka :)
♦ Min morfar gick bort :'( ♥
♦ Jag fyllde 19 år
♦ Min lillasyster fick börja gå på krogen lagligt

Nyårslöften 2009:
♦ Planera bättre
♦ äta bättre

Lite bilder från det gångna året:









Jag tänker inte blogga mer innan det är år 2009 så GOTT NYTT ÅR!
// Lisa

Kommentarer
Postat av: emma johanna

jag ser på biledn med dragonslinne att du börjar dra dit mer och mer åt rätt sport ! ;) you go girl! hah

2009-01-08 @ 17:16:34
URL: http://emmajohannasillman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0