Utgång på juldagen

ja, det kanske är dags för min debut, Frida Walkers första blogginlägg ;)
juldagen, ja då var det dags.  Igår kom Carro, Milla och Elin hit vid tre-tiden.
jag var helt pepp redan vid ett och ville börja dricka då, men då fick lilla jag faktiskt
ta att vänta. kvällens planer : göra oss iordning hemma hos mig, förfest hos Mia,
förfest hos bröderna och sedan Mittis. vi ramlade dock in på en annan förfest innan
vi gick till Mittis.Vi hade tur också som kom till Mittis innan den långa kön bildades ;)
Jag ochCarro tog en shot direkt när vi kom in, nuclear blast, den innehåller
absint och tabasco,den var ganska stark och hade väldigt bra effekt! ;)
Här är lite bilder från kvällen i alla fall :D

Kropp mot kropp

Jag, Milla, Elin och carrohemma hos MiaChipsVi pussas lite :)påväg till den andra förfestenmys med bror

1. jag och carro leker "kropp mot kropp"  2. jag, milla, elin och carro innan vi ska ifrån mig. 3. Jag hemma hos mia. 4. Angelica, Carro och jag. 5. CHIPS, why not! 6. Jag och Milla pussar lite på Carro. 7. jag och Carro påväg till en förfest. 8. Jag och bror kramas lite.

Nu ska jag och Carro snart skjutsa Mamma, Pappa, Maria och Gun till Mittis så dom får ha lite roligt.
Tjiing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0