Annandagen.

Förkyld.. Så in i helvete förkyld, sitter och snorar och hostar och halsen gör ont. Ett under att kunderna hör vad jag säger. Hur som helst, blev ingen utgång igår, den självklara festdagen. Kände mej trött och hängig och jobbar ju idag.

Glömde ju bort att berätta en sak. Mamma fick ett 3-våningskakfat av oss i julklapp, det enda hon ville ha konstigt nog. igår kom hon på att hon skulle "skruva till" det lite, vilket resulterar i en smäll och vips så var det ett 2-våningskakfat.. Jag kan inte låta bli  att se en gnutta humor i det hela.

Om en liten stund kommer hyresvärden att ringa så vi kan mötas upp och skriva kontrakt! Så jag hinner lägga en betalning också givetvis :) Nycklarna är mina i början utav nästa år, längtar!

Nä, nu ska jag väl fortsätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0