Världs-SM.

Igår hade vi julavslutning med innebandyn. Egentligen kanske man inte kan kalla det avslutning då vi  fortsätter träna varje måndag iaf :P Men okej, vi hade iaf en fjantträning, det var riktigt roligt! Jag provade bland annat att stå i mål, och ja, jag trodde inte att jag skulle vara riktigt så dålig.. haha. Var ett jäkla ståhej innan jag hittade något annorlunda att ha på mej men olle drog fram ett basketlinne (som nådde ner till knäna) som jag spelade i :P

Visst det var jättekul, men det klår fan inte incidenten i bilen på vägen hem! Skulle lifta med Madde och precis när hon gasar på så dras mitt säte hela vägen bakåt så långt det går, jag gapar och kippar efter andan och börjar sedan asgarva hela vägen ner till korsningen i stan. Det går inte att beskriva varför det var så jävla roligt.

Och just det, min kompis känner en kille som kom 24:a i Världs-SM. Sug på den ni.

// Lisa

Kommentarer
Postat av: Anna

ja jag väntar också på att få dom. men dom kommer så småningom ;)

2008-12-23 @ 16:21:22
URL: http://annaericson.blogg.se/
Postat av: Anonym

världs SM is the shiit!

2008-12-23 @ 19:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0