34,7 grader.

Usch vad ont i halsen jag har idag, drog iväg till jobbet i vanlig ordning men det gick inte att prata. Blev där en halvtimme och sedan traskade jag hem igen. Matintaget idag har inte alls varit nå vidare, 1 piggelin och 1 glas juice. Men ska se till att få i mej nånting, gör bara så ont.

Har passat på att få lite sol på mej idag, har varit stekigt varmt på min balkong, har legat i fönstret och solat, helt vindstilla och temperaturen ser ni nedan.





Nu ska jag bara vara inne och ta det lugnt.

För övrigt så är Umeå till helgen spikat! Någon som ska med på Idol? ;)

// Lisa

Kommentarer
Postat av: Karin

Sol och sjukdom är ingen bra kombo!

Hoppas du piggar på dig så du orkar med allt bara.

Vi ses på lördag i stan, jag vill äta på Tant Anci och du lotsar mig dit. Grillning på Näset på kvällen med alla Walker, puss puss

2009-04-30 @ 23:27:38
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0