Blablabla.

Har nu suttit i kö i bra många fler minuter än de 7 som rösten sa att jag skulle få vänta, ringde till telia. Hatar för det första deras talsvar där man ska beskriva sitt ärende, men sagt och gjort, jag gör det och kommer till slut fram. Då kan inte han hjälpa mej så jag kopplas vidare till en ny kö, där jag får vänta ännu längre. Det hela gällde varför jag inte kan se mina fakturor på Mina sidor. Kommer till ytterligare en människa som har support på mina sidor men så fort jag nämnde ordet faktura så kunde han inte hjälpa till.. Blir så less, Telia har gjort så jävla mkt fel när det gäller mina beställningar och deras utskick och de har minsann inte skickat allt till samma ställe heller, nej då. Mamma och Pappa har fått massa grejer hem till dom och jag har fått grejer hit med. 45 minuter för ingenting.

Men sjukast av allt var att mitt telefonabonnemang hade kommit hem till M&P, i den beställningen skrev jag adressen hit till mej. Okej ifall de skickar ut något till mej som säger att de bara får skicka dit jag är folkbokförd men att gå in och byta adress och leverera till en annan adress än den jag angett kan väl inte ens vara lagligt!? BLIR BARA SÅ LESS, exakt alla småsaker som kan gå fel har ju gått fel.

Men över till annat. Min storasyster hade skickat brev till mej idag :) Eller ja, var nog ett tag sen hon skickade det men jag fick det idag! Ett brev och en chokladkaka som hon tyckte att jag skulle ha. Tackar! Tur att mitt nyttiga liv inte börjar förrän imorgon ;)

Hade även fått de förstorade bilderna nu, de var fina! nu saknas bara ramarna att ha dom i :) Nu borde jag egentligen packa upp mina grejer men har svårt att hitta ork till det, men det kommer. Måste hinna med det innan desperate housewives kl 21. Better get to it.

Hejdååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0