Fjällen 08.








Gud vad jag har garvat, visste inte att vi spelade in så många videos förra året, HAHA. Var tvungen att ringa Frida, slog mej inte förrän hon sa det att dom var i fjällen, just ja det var idag dom skulle åka! Blev så avis, men på torsdag åker ju jag så :) Det är så himla roligt att ha en syster som nästan är lika gammal, gud vad mycket galenskap vi har haft genom åren ♥

Efter att ha tagit ett break i städning som var vigt åt att gå igenom alla bilder så gick jag ner på stan för att handla, stod och småpratade lite med Erika också på hennes jobb. Nu ligger jag i soffan och väntar på att räkorna ska tina. Ikväll är det inget riktigt bestämt än, kanske ska träffa Lina och/eller Erika. who knows?

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0