Fjällen 09, let's go.

Det var inte lätt att ta sig till jobbet idag, jag + all packning = ? Det var ett rent jävla helvete kan jag säga, dels för att remmen på väskan är den oskönaste i världen, dessutom var den dödligt tung och otymplig och var dessutom öm i ryggen sen innan. Det är såna här gånger jag önskar att jag hade bil. sa jag att jag hade en väska till också? blää.

Trött är jag minsann också, usch, trodde det var ett skämt när klockan ringde imorse. men tog mej upp iaf.

Saker jag glömt (och blir tvungen att klara mej utan):
Körkort
förlängningssladden till mina hörlurar

resten hoppas jag är med!
Ska bli så roligt :D Tar tåget klockan 16:35 idag och sedan kommer pappa och hämtar mej och då ska jag hem och packa ihop lite saker som jag har hemma. Eftersom jag inte får köra så ska jag och Carro sitta och poppa musik och äta godis, se till så att Petter och Peter får något psykbryt på oss och blir griniga, sedan kommer Carro att somna, jag kommer ta på mej lurarna och Petter och Peter kommer ångra att dom klagade för dom skulle ha såå tråkigt.

Och just det, INGA SMS till mej fram till tilsdag, inte före 17 iaf. För jag kommer fan inte svara, ni får ringa ifall ni vill något :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart att jag kommer somna :D

2009-04-09 @ 16:06:12
URL: http://cleek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0