Fjällen, dag 2.

Kör på bilder och lite text idag med så kan jag skriva mer om allting när jag är hemma igen. Blir inte så många bilder däremot då vi kör på Telias mobila bredband som går så jäkla seeegt.

Iaf, vi har det roligt och idag har det varit riktigt jäkla varmt, fast väldigt blåsigt. Jag har mest solat idag faktiskt. Problemet när det är varmt är att det blir väldigt såsigt i backen. Slutade med att både jag och Carro somnade på bänken där vi låg och solade :P HAHA. Eller när Carro skulle bjuda på glass; köpet medges ej. Eller när Carro trodde vi skulle åka in i liftstolpen, hon skriker NEJ!! ooch hoppar av liften. Och idag har jag fått jättemycket fräknar och färg i ansiktet :)







// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0