Fjällen, dag 3.

Idag var jag måttligt less på att åka kan jag lova. Är inte roligt när man bara åker och åker och åker. Gick inte så lång tid förrän jag och Carro tog fika nummer 1. Sedan hittade jag inte min mobil och fick världens panik och var på väg upp i backen för att leta då Carro föreslår att jag ska kolla så det inte är hål i fodret, vilket det givetvis är (täckbyxorna är även helt nya!) så jag lugnade ner mej och fortsatte att fika. Åkte sedan hem till stugan och hämtade min jacka :) När jag kom tillbaka så var det lunch och fika nr 2, sedan drog vi in till funäsdalen och solade och köpte lite frukt som vi ska äta sedan :)

Har inte orkat ladda upp bilderna från idag än, men lite senare så ska jag göra det så lägger jag upp några men eftersom det här trådlösa går så segt så får facebook vänta tills på tisdag :P

Later lovers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0