Fresh.

Har nu varit med om min värsta upplevelse när det kommer till städning, fy fan. Igår när Carro var här och jag lagade mat så började det ju brinna på spisen, igen. Tydligen ska man göra rent filtret i fläkten. Jag tycker att ni i den utsträckning det går ska låta bli att göra just detta för det är riktigt äckligt, ni kan ju tänka allt smör och olja som fastnar där och det ser ut som en grå kletig gegga. Höll seriöst på att spy. kan tänka mej att ni tyckte det här var vääldigt lärorikt och vääldigt intressant.

Nu vankas det mat iaf, vart så sjukt sugen på majskolvar förut så en sån ligger i ugnen och eftersom jag inte kan använda spisen än så blir det mackor till den :) Har inte ätit sen halv tre idag så jag är hungrig så det räcker. Och förut ikväll efter carro åkt så var jag iväg och tränade och solade.


Bild tagen igår.

Baby goodbye ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag trodde alla visste att man måste rengöra det ibland, gör man inte det blir det snuskigt de luxe ;)

2009-04-22 @ 10:35:56
URL: http://dumman.blogg.se/
Postat av: Anna

Ah! Okej :P Jag är inte så insatt, har aldrig haft nåt nerladdningsprogram :P

2009-04-22 @ 15:25:50
URL: http://annasara.net
Postat av: Karin

Bra gjort Lisa, med tanke på hur din lägenhet var städad när du flyttade in så är jag inte förvånad. De flesta metallfilter kan man köra i diskmaskin.

Vad åt du för god macka på Barista?

2009-04-22 @ 21:52:33
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0