"Hej, jo min lampa är trasig.."

något som är lite jobbigt och dessutom riktigt komiskt är att jag inte själv kan byta ut min trasiga glödlampa, Varför? Jo, 3 meter i tak. Om det nu inte är ännu högre?

Varje gång det blir såhär ska jag ringa till vaktmästaren och någon ska alltså komma hit och göra det åt mig. Känns väl lite sådär att ringa någon för att få hjälp med det :P Däremot kan jag väl inte vara den enda i det här huset som inte äger en stege!? Känns iaf lite smått patetiskt att inte ens ha möjlihet att göra en sån sketen sak själv! haha.

Imorgon är jag iaf ledig, ska bli skönt. Planerna är att träna, städa och sortera i garderoben och sedan får jag se. Kanske åka och hälsa på carro eller nåt :)

byebye.

Kommentarer
Postat av: carro

mig? :D

2009-04-28 @ 22:24:44
URL: http://cleek.blogg.se/
Postat av: Lisa Walker

ja, fast jag blev ju sjuk :/

2009-04-29 @ 07:39:49
URL: http://thedarlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0