Heldag i Birsta.

Har varit en riktigt seg dag, men efter att ha tagit mej upp och käkat lunch på balkongen och latat mej i några timmar så ringer Erika och berättar vad jag har för planer, jag skulle på IKEA.

Sprang först runt inne i birsta och där köpte jag ingenting :O på Ikea däremot så köpte jag 2 nya kuddar, en DVD-hylla, en tavellist, 3 ramar och nya glas. Sedan bar det iväg till City gross då jag fått höra att de skulle ha cola vanilj fast av nåt b-märke. Det var helt klart värt ett försök och vad hittar vi!? COCA COLA VANILJ ORIGINALET!! Det här är en utav mina favoriter och jag var nog den i Sverige som var mest ledsen när de slutade sälja den :P haha. Var väl däremot inte det billigaste 12-packet jag köpt, gick loss på 110 spänn. Men det var det lätt värt.




För tillfället sitter jag hemma hos Erika och Jacob och jag ska bli bjuden på pastagratäng :) Det blir säkert mumsigt! Sen ska vi visst käka tårta också eftersom Erika är "nyinflyttad" i Sundsvall ;)

Skriver lite mer sen!
Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: carro

cola vanilj, JAG KOMMER :D

2009-04-26 @ 18:10:12
URL: http://cleek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0