HIMYM.

Så har dagen gått, jag har bara legat och degat i soffan. Sett på How I met your mother, klockren serie. Och karaktären Barney Stinson, shit alltså. Man kan ju inte vara annat än lite småtänd på honom ;) haha.

Ikväll är det inga som helst planer, men eftersom jag mår bättre nu så ska jag försöka sova relativt tidigt eftersom jag börjar 9:30 imorgon.

Känner för att göra något i Photoshop, undra just vad?
Är ju iofs inte så kul när man har touchpad och sitter nerbäddad i soffan, brukar inte bli så bra då ;P äsch, får väl se. Men först en gammal men bra låt.



How long
How long will I slide
Separate my side
I don't
I don't believe it's bad
Slit my throat
It's all I ever

Pour my life into a paper cup
The ashtray's full and I'm spilling my guts
She wants to know am I still a slut
I gotta take it on the otherside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0