Lalalala.

Det är så obeskrivligt hur glad man
kan bli för någon annans skull! :)

Så jag sitter mest här och är glad, knarkar Läkerols tuggummi och funderar på varför det tycks vara fint väder över hela Sverige förutom i Sundsvall?



Sedan insåg jag att jag fått något om bakfoten, jag trodde nämligen att det bara var pensionärer som envisades med att betala med mynt på ICA, men icke. Idag var det för det första vääldigt lång kö (fattar inte varför jag går dit vid den tiden!?) för det andra seg personal. då börjar en tjej, ca 25, betala med småpengar, mynt efter mynt ska ner i den sega myntbehållaren. Och när hon stoppat i allting så räcker det inte och hon tar fram en hundring!!! say what? Hade varit komplett ifall hon plockat fram kaffekupongen på det, men det nöjet hade jag dessvärre inte.


Kommentarer
Postat av: KarinW

Ni är mina darlings!

Vad fint du gjort flisan.

2009-04-07 @ 22:32:06
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/
Postat av: Erika

Wihi ^^. Idag är det många glada face i den här stan :-D

2009-04-07 @ 23:30:38
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0