NRJ break-up call.

Läste dettaEgoinas blogg, det var riktigt elakt. Lyssnar man på det break-up call som var innan så är det hysteriskt roligt! Här är en tjej så otroligt omogen och vill göra slut över telefon, dessutom direktsänt i radio och det vet inte pojkvännen i fråga om. Detta sätt klår ta mej fan msn på vissa plan! och plötsligt känns ett "vanligt" telefonsamtal inte lika dåligt som förut, fast det är fegt så in i helvete. Jag ser verkligen ner på folk som inte har stake att göra slut öga mot öga. Grejen som gör det hela roligt är ju att tjejen vill ha reaktion och får ett jaha. Ni måste lyssna..

LÄNK FÖR ATT LYSSNA!

"du, ja vill göra slut med dig"
"jaha"
"jag ringer och gör slut med dig och du bryr dig liksom inte"
"Nääää men jag tycker det inte är så stor förlust bara"




Kommentarer
Postat av: Sonja

HAHAHA, jag dööör.... " HUR FAN KAN DU INTE BRY DIG? VI HAR FAN SPENDERAT 5 MÅNADER TILLSAMMANS!!! Ja... Jo... Men jag.... hmm... bryr mig inte? - BRYR DU DIG INTE?!!!!!! " Hahahahahah jag döööööööööör.

2009-04-04 @ 10:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0