Paltkoma.

Jag förstår inte varför jag skulle äta mej så proppmätt, har mått illa under dagen nämligen. Men förhoppningsvis håller sig maten i magen :)







Blev rymligt i hallen när vinterskorna och jackorna åkte ner i källaren.
Nu ligger jag i soffan och kikar på Robinson.

ska kika på en matta jag kan ha här nu tänkte jag och lite annat. Är ju rätt så tomt här ändå :P Men jag har ju nödvändigheterna.

Jaja, här bombarderar jag er med inlägg alltså, men jag har inte så mkt annat för mej  :P
Hejdå på en stund ♥

// Lisa

Kommentarer
Postat av: Erika

Jäklar vad du städat! Kommer du hit och gör samma sak eller? :P

2009-04-04 @ 22:30:39
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0