Pour some sugar on me.

Hello, rätt så nyligen hemkommen från jobbet. Borde städa här alltså, fy fan för hur det ser ut. Jag kan inte det här med att packa upp uatn grejerna bara flyger och far åt alla håll. Tur att det bara är jag som behöver stå ut med röran då ;) Ni ska få se en video sen fjällen sedan, eller på väg hem iaf, det brukar ju ta några timmar innan man kan kolla på det så.


Brun (läs: röd) och fräknig. Hejdå till hälften av sminket.

Imorgon ska jag iväg på ramjakt med Erika, till några foton som ska hängas upp bland annat. Hoppas vi hittar något bra. Börjar inte förrän 14:30 imorgon heller. Hoppas det blir finväder imorgon.

Nu ska jag se till att röja upp lite här och sedan ska jag spela lite betapet tror jag bestämt, det är någon som jag bara måste spöa! Jag har förlorat för många gånger på rad.. the game is on.

och nej, rubriken har som vanligt inte ett skit med inlägget att göra.
HEJDÅ





Peter Andersson, Renjakt.
Själv tycker jag att höjdpunkterna är när peter vurpar och när jag kommer körandes och tutar. HAHA. Sen att han går och viskar hela videon igenom är ju också roligt. KOLLA!

Kommentarer
Postat av: Peter

Men nu ligger du risigt till Lisa! På Youtube och allt!!

2009-04-16 @ 09:33:59
URL: http://hardpractise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0