Rastlös.

Jag har tråkigt, jag har huvudvärk, jag har mensvärk, jag är inte trött, jag vill göra något, jag orkar inte följa filmen på TV4, jag vill träna, jag vill sola, jag är avis.

Istället får jag nöja mej med en dusch, tror inte grannarna bryr sig, det är ju ett jäkla liv utanför ändå och kåren bidrar ju med sitt också :P haha. Imorgon ska jag i alla fall iväg och träna, SKÄRPNING Lisa Walker, det har varit slött de senaste 10 dagarna!

Imorgon ska jag även lägga en blond färg i håret och sedan bleka slingor, eller kanske jag ska göra det redan nu. Rastlös som ett litet barn. Även lite andra småsaker som ska fixas imorgon, måste tvätta bland annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0