Skatteåterbäring.

Sitter hemma hos Erika och Jacob nu. Jag har blivit bjuden på tacos ikväll och vi har sett på Killshot, den var helt okej, en typiskt Lisa-film. Sedan såg vi en komediserie som heter " whose line is it anyway" Den var tydligen askul enligt de andra två medan jag kanske inte skrattade riiktigt lika mycket.

Nu vankas det film igen!
Walk the line eller snatch, det är frågan. Båda är ju ruggigt bra enligt mej.

Och jag har även deklarerat ikväll, får tillbaka 4395:-, det fungerar kanonbra för mej om jag ska vara helt ärlig. kaching :D

Sen är det roligt med alla skriverier om ipred, om man först läser det här och sedan det här. Det är alltså inte piratebay som genererar det mesta utav sveriges nedladdning!? nänä, för deras trafik har bara sänkts med procent medan all trafik i hela Sverige nästan har halverats? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0