Sommarbilder.

Jag har ju som sagt bestämt mej för att framkalla lite bilder, tanken är väl att jag ska förstora vissa bilder och rama in samt hänga upp på någon vägg här hemma. Jag är inte så mkt för "vanliga tavlor"





Dom här 3 funderar jag på att framkalla i lite större format, rama in och upp på väggen. Lite EGO kan tyckas men ni vet vad dom säger; at the end of the day you only got yourself. Och vem ska jag annars hänga upp bilder på!? Ett husdjur eller någon trevlig kärleksbild? Nää, älskar man inte sig själv så är man jäkligt illa ute och jag ÄLSKAR dom här bilderna, tagna utav mästerfotografen FENI.

Blir så sugen på sommar också när jag ser dom, kommer ihåg precis när vi tog dom. Drog iväg på cyklarna för att bada och till slut hittade vi en egen brygga. Det var sådär härligt varmt i vattnet att man inte ville kliva upp, solnedgång och massa skratt. Både jag och Fanny drog värsta historierna om botten och sjögräset var visst också farligt. HAHA.

Nä, nu ska vi kila på OK en sväng, ifall broder kan slita sig från CS vill säga.
Jag: Nu ska jag lyssna på Alcazar så alla i Vent tror att du är bög!

// Lisa Walker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0