Söndag.

Drog iväg hem till Högge förut, skulle hämta min sprit. Slutade med att vi for iväg och köpte mat och glodde på fotboll och hockey, 3 matcher samtidigt, inte illa pinkat.



så jävla gott, alla sibylla i stan hade halva priset på allt idag så det blev billigt också! :) Skippade colan idag och körde på festis.

Annars då? Jo, sista maskinen är i nu och jag ligger i soffan och ser på en film som går på 3an, imorgon börjar jag klockan 7 så jag ska sova efter filmen tänkte jag.



Lite ljusare i håret, det ska bli blont när det är färdigt men ska vänta ett tag innan jag lägger i slingor igen, Carro ska få klippa mej snart tror jag också.

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0