Torsdag.

Men idag är det iaf torsdag och jag vaknade inte förrän klockan 12! Har sovit så sjukt bra senaste dagarna och eftersom jag annars har mkt problem med att somna och vaknar alltid tidigt så känns det så bra. Hoppas det håller i sig :)

Nu ska jag snart börja jobba. Har inte hunnit med ett skit idag egentligen, skulle hinna städa och allt möjligt men jag hann bara duscha och laga mat.

Sen kan jag ju informera om att en pms-bitch kommer att kunna inta min kropp den närmsta veckan, det är den perioden ja. Hate it. Sen har jag dessutom börjat få ett munsår, hate it.

nä, nu ska jag jobba, ser ut att bli en relativt lugn dag idag med. Men man ska ju inte säga för mycket.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0