Usha blää.

sjuktjej89 hello.
Mår inge vidare just nu, hade huvudvärk förut på jobbet och var helt yr, hjärnan och munnen verkade inte vara synkade med varann för jag sa inte vad jag tänkte och tänkte inte vad jag sa, fungerar ju inte så bra när man svarar i telefon.. Tog alvedon utan vidare effekt och gick till slut hem. Åt ett äpple, tog smärtstillande och la mej i soffan. 20 minuter senare satt jag på toaletten och kräktes. något står inte rätt till här.

Har för övrigt inte spytt (i nyktert tillstånd vill säga) sedan jag var 9 år och kom inte ihåg att det var såhär, eh ja, äckligt, obehagligt och blä.

Har varit lungt nu i 45 minuter men jag kommer inte våga sova uppe i sängen inatt det är en sak som är säker, skulle aldrig hinna ner innan det var för sent! Tur man har bäddsoffa. Och jag är hungrig också men vet inte ifall jag vågar äta :/ Tack och lov så börjar huvudvärken lägga sig iaf.

Kommentarer
Postat av: Mammi!

Men lilla gumman det där låter inget vidare! Det kallas för magsjuka och det kan man få utan alkoholhaltiga drycker min skatt!

Kram mammma

ps. renfilmen var en höjdare!

2009-04-16 @ 22:35:16
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/
Postat av: Peter

En höjdare?! Host host!

2009-04-16 @ 23:12:09
URL: http://hardpractise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0