TRÖTT.

Är så sjukt slut i kroppen nu, har ont i benen och vaderna, speciellt vänster eftersom jag har det benet framåt. Sedan har vi varit ute och haft snöbollskrig nu på kvällen, det var jag, frida och carro mot Peter, mkt jämnt. Sedan har Carro klippt mej också och vi har bastat. Nu sitter de andra och spelar kort och jag sitter och uppdaterar mig lite i bloggvärlden. Har lite jag vill ta igen, passar på att ladda upp lite bilder på facebook samtidigt.



Ögonen håller på att gå i kors, men går man och lägger sig så har man ta mej fan inget för det. Sängarna här är kanske 80 cm breda, osköna kuddar och täckerna ska vi inte ens snacka om. Jag har sovit väldigt dåligt den här veckan och jag har aldrig längtat efter min säng så mkt som jag gör nu, nästa gång jag har mitt dubbelsängstäcke så ska jag uppskatta det mer ;)

Har försökt ta en bild så ni kan få se hur fräknig jag är men det har inte gått så bra, är svårt att få med på bild. Men lyckades få till en förut när vi var på Hotell tänndalen för att sola lite.



Ser riktigt jäkla creepy ut i det skenet, och här är en bild på Frida:



Bårhus?
Haha.

Dagens Carro:
- Och tessan vet du vad vi såg förut!? Vi såg en PÅFÅGEL! och sen säger dom att det ska vara renar i barnbacken också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0