I'm gonna be.

Börjar bli dags att gå och lägga sig och påbörja den vanliga försöka-sova-proceduren, Ikväll har jag inte gjort ett skit egentligen. Kollat igenom en massa klipp på youtube och garvat arslet av mej (ifall jag nu hade haft nåt). Tycker det har börjat blivit en grej just att skratta när man är ensam, för till slut skrattar man enbart för att man skrattar? och sen är det jag själv som avgör ifall det verkligen var så roligt, ungefär som att prata med sig själv; alltid så bra svar!

Just det, Anna: din grogg ligger i frysen och väntar på dej ;)


Bild sen tiden på fridhemsgatan aka 2008, vette tusan vem som tog den här bilden?
Men kul verkade jag ju ha. Bekymmerslösa livet när man gick i skolan och kunde lalla på som man ville.

Kommentarer
Postat av: Anna

ja jag väntar fortfarande på den ;)

2009-04-24 @ 12:58:54
URL: http://annaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0