Cause I hate every beautiful day.

Jag hatar att vara hemma ensam på en lördagk.väll, trots det så är det väl till viss del mitt egna val :P Däremot ska jag inte skylla allt funderande som skett under kvällen på att jag inte har sällskap här, absolut inte.

Har reflekterat över vad jag egentligen vill, om sundsvall verkligen är något för mej, mitt jobb, min framtid och mitt ja, allt. Det känns som att så fort allt är "stabilt" så vill jag ha något mer, något annat, något intressant eller spännande. Jag vet  ju inte ens vad jag vill utbilda mej till! och det är verkligen det som är problemet, jag vet ingenting känns det som. Älskar jag mitt singelliv, do I? Sure, man har bara sig själv att lita på men vill jag inte vara med någon!? det är ju tråkigt att vara ensam, right? Kommer jag att lessna på Sundsvall och flytta, vart och när? Jag gillar att leva i nuet men ibland så kommer vad-fan-ska-du-göra-med-ditt-liv-lisa-vågor och bara ajk, sköljer över mej som om dom ägde mej. En dag ska jag ha svar på allting, don´t hold your breathe.

Jaja, det är väl iaf bättre att tänka framåt än bakåt. Men lite båkat ska jag minsann tänka nu, nämligen ett samtal jag gjorde förut till San remo, skulle beställa mat:

tar jättelång tid innan dom svarar men till slut så svarar nån som säger hallå och massa annat som jag inte uppfattar.
Jag: har ni öppet?
(fattar inte vad han svarar)
Jag: HUR LÄNGE HAR NI ÖPPET?
Han: Vi har inte stängt?
Jag: då är det alltså öppet?
Han: Ja?




Imorgon börjar jag återigen 9:30, men tror jag inte jobbar lika länge. Sjukt intensiv dag idag på jobbet för övrigt. Några sjuka som sitter på just samma sak som mej. Satt och matade samtal som en idiot, hoppas någon har frisknat till tills imorn.

Nu ska jag väl återgå, kanske passa på att tvätta bort sminket och borsta tänderna på en gång så jag inte somnar. Men Godnatt alla ni ♥

vad håller vi på med egentligen?


Kommentarer
Postat av: Lina

Har du också jätte mkt att göra ikväll?? :P Jag umgås med mitt glas med saft och min skål med godis.. hihi ;O

2009-04-18 @ 22:32:04
URL: http://linajohannalof.blogg.se/
Postat av: lina

helt sämst dåligt lisa!! fast jag är ju inte direkt bättre med tanke på att jag inte orkade ringa :P "INGEN VILL VA MED MEEEEEEEEJ" äh men vi ska ju på söndagsmiddag hos svärfar imorgon.. det gör vi varenda söndag :(

2009-04-18 @ 22:40:57
URL: http://linajohannalof.blogg.se/
Postat av: Lina

jag jobbar tis ons tors lör och sön denna vecka så tisdag blir nog lite tajt :( fredag kanske??

2009-04-18 @ 23:43:02
URL: http://linajohannalof.blogg.se/
Postat av: Anna

Hey sis..

Jo du jag far mina moments med panik sa jag fragar mig sjalv vad jag egentligen vill gora med mitt liv?? Men.. shit happens.. min filsofi ar fortfarande att ta livet lite som det kommer :)Manga som jag kanner har som ar aldre an mig och som inte heller riktigt vet vad de vill... sa jag tankte att jag skulle skriva till dej sa kanske du kan stressa lite mindre :P Hoppas allt ar lugnt! har ni uppdaterat min blogg for forsta gangen pa evigheter! Pussss

2009-04-21 @ 08:44:11
URL: http://walkerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0