Vilken härlig fredag..

Någon som såg dokumentären "too young to diet?" igår?
Det var i alla fall en dokumentär om barn som bantade för att de tyckte att de var tjocka eller rädda för att de skulle bli. Vilken rubbad bild över hur man ska se ut. Det värsta är inte att barnen hamnat i en sån här situation utan det jag tycker är värst är att vissa av föräldrarna egentligen inte tycktes ha något emot det (!?) vilken rubbad bild av idealkroppen. Men sen är det ju USA också så jag är inte gnuttan förvånad.

Idag klockan 11 så kommer ju domen i pirate bay-rättegången också, det ska bli intressant att se utgången. Själv vet jag inte riktigt vad jag tror, känns som att de isf borde stämma google också, för undra just hur många som hittat piratebay via google? Hela världen är ju kriminell, annars hittar vi på lagar för det.

För övrigt så blir jag hemma idag, vill inte riskera att vara dålig på jobbet, satsar på att jobba imorgon istället! Och hoppas att jag inte kräks mera idag. Tänkte kolla ifall man kanske kan få något vettigt gjort idag iaf, tvätta kanske? Annars kommer jag ligga här hela dagen och kolla på How I met your mother.

Vågar man sig på lite frukost kanske?
later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0