Pang, aj.

Så är den här dagen över, imorgon börjar jag inte förrän 10 någon gång, skönt att få sova lite iaf. Det var så himla roligt imorse när jag väl hade vaknat, skulle ner för stegen till sovloftet, missar de sista två stegen och PANG, AJ! ligger mellan trappan och min torkställning och det enda brorsan fick ur sig var ett "ojdå". Jag skulle ha dött av skratt om jag vore han, men nu är jag inte han och han lever.

Satte även 1000 spänn på att bäddsoffan skulle vara utbäddad när jag kom hem men det var den minsann inte. Suprise.

Ska strax till att laga mat också, har så himla ont i magen bara :/ men om någon dag så är det hela över, tack och lov. Har även börjat packa lite inför fjällen, det ska bli kul! :) fast jag får inte köra dit tyvärr.. har blivit lite annat, synd. Jag får ju ta mej fan aldrig tillfälle att köra.



Hoppas min mage ger sig snart också så kan jag dra iväg och träna. Den har några timmar på sig menar jag så kom igen. Nu: Scrubs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0