En händelserik afton.

Så var måndagen över, idag har jag egentligen inte gjort så mycket förrän kring 17-tiden då jag mötte upp Erika. Vi gick hit hem och satt och snackade skit. Sedan var det iväg på visning av lägenhet och efter det så drog vi till Skönsmons skola där vi skulle spela badminton, det var riktigt roligt men kom inte ihåg att det var rätt så jobbigt. Det var iaf Jag, Erika, Jacob och Adam som spelade. Är lätt på ifall det skulle bli något igen :)

Sedan bar det av till innebandyträningen, den gick väl bra som vanligt och allt var i sin ordning tills när vi sitter i bilen på väg hem och får ett samtal från Anna som är kvar på parkeringen för att hennes bil inte startar. Slutade med bogsering och ett tag hade vi även en polisbil efter oss :P Det var mitt i allt elände med bilen (vad det nu är) riktigt roligt. Och något har iaf körkortsboken lärt mej: Minuspol mot kaross ;)

Nä ni, nu ska jag ta en snabbdusch och sedan hoppa i säng!
Later lovers ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Bra spelat igår ;)

2009-02-24 @ 13:06:04
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0