För somliga; Äntligen helg.

Så är man hemma efter en heldag, Jobbade ju som sagt till 20 och efter det gick jag direkt hem till Fanny där alla redan var på plats; Fanny, Anna O, Anna E, Carro och Lotta. Och det var så roligt att se Annas mage som hade växt :) Fast det var ju givetvis ännu trevligare att träffa henne! kanske lät lite fel :P Sen var det ju år sen man såg Fanny också så det vart trevligt trevligt. Dock mycket otrevliga men intressanta diskussioner och skitsnack.

En trevlig kväll helt enkelt! Nu ska jag nog ta och sova tror jag. Ska jobba 07:00 sharp, och vad jag ska ha som matlåda imorgon är fortfarande ett mysterium. Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha du är rolig du :D

Magen tyckte det var roligt att träffa Lisa också ;)

2009-02-08 @ 11:20:28
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0