Fredag.

Idag har jag varit så sjukt trött, tog mej knappt upp imorse och kunde knappt sitta upprätt på jobbet. Vet inte vad som flugit i mej!? var inte förrän 16-tiden som jag vaknade till ordentligt och jag har inte en aning om varför! Sov relativt bra, blev en 7-8 timmar och åt frukost.. hmm.

Efter jobbet gick jag hem till Anna och sedan for vi och köpte mat och sedan hem till Anna för att käka och sedan se på Lets dance och äta chips. Anna visade även Speeddate på facebook, mkt skratt till det vill jag lova :P haha.

Imorgon blir det match kl 10:00 i Skönsberg så jag ska sova snart så jag orkar med mej! Imorgon kväll har jag inga planer alls, men förhoppningsvis händer det väl något, jag orkar inte gå ut iaf.

Puss, Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0