Godmorgon.

Jag är uppe tidigt i vanlig ordning, idag vaknade jag tjugo i nio och var redan 35 minuter senare i tvättstugan och la in de 2 första maskinerna, det kommer bli en produktiv söndag det här, för en gångs skull..

Igår vart det en heldag med Lina, vi var först ut på birsta och jag fick med mej lite grejer hem från Monki, Cubus och givetvis Ikea! Sedan åkte vi hem till mej och jag insåg att jag hade en väldigt försenad film!! trodde det skulle kunna bli dyrt men vad vet jag, har aldrig varit försenad med en film, blev bara 40 spänn iaf. Efter det händlade vi mat och vi åt en god sallad med vitlöksbröd. Sedan blev det lite slötittande på TV och Lina fixade mitt toaletthandtag :P haha. Skulle egentligen ha färgat håret också men det ska vi göra idag istället hemma hos Lina. Ska dra dit så fort jag är klar med tvätten.

Utsåg även min blivande soffa igår på Ikea:


Nä, nu ska jag städa garderoben och stöka på med tvätten.
Later lovers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0