HAHA'

En artikel på aftonbladet om vad vi gör på toaletten, prata i telefon och skicka sms. Hittade en rolig läsarkommentar:

"Shit happens. Nackdelen med att snacka i mob överallt?. Jag hade precis satt mig ner på den offentliga toaletten när jag hörde en röst från toabåset bredvid som sa: - Hej, hur mår du? Jag är inte precis den typen som brukar konversera med främlingar när jag sitter på toaletten, men jag vet inte vad som flög i mig för jag svarade: - Jo då, jag mår väl bra? Och den andra killen svarade: - Vad gör du för någonting då? Vad var det där för någon dum fråga tänkte jag men svarade: - Jo, jag är ute och åker med bilen lite? Det enda jag har i tankarna just nu är att bli klar så fort som möjligt så att jag kan gå därifrån, när jag hör att mannen i båset bredvid ställer en ny fråga. - Kan jag komma över till dig sen? Hmm, tänkte jag, det där var också en konstig fråga. Hövlig som jag är så svarar jag ändå: - Njae, det ska komma förbi några från jobbet senare så det går nog inte så bra idag? Då hör jag killen bredvid nervöst säga: - Du, kan jag ringa upp dig senare? Det är någon idiot i toabåset bredvid som sitter och svarar på allt jag säger till dig."

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hahahahhahaha, den där var bäst.

2009-02-11 @ 20:15:27
URL: http://emmeliehammarstedt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0