Hard work work.

Så sitter jag på jobbet, har varit rätt så lungt idag fram tills nu och då hade jag passande nog rast. Började ju inte förrän 14 idag så jag och Anna gick en sväng på stan. Planen var att hitta ett par mjukisar, de jag kollat på häromdagen var slut! och de gråa som är exakt såna jag har var också helt slut i min storlek. Hittade till slut ett par iaf som jag tänkt bo i den närmsta tiden då dom är hur sköna som helst.

Vi var på Donken också :P haha. Inte igår. Det var så mkt folk på baugetterian och vi orkade inte vänta! Jobbar tills 23 ikväll, lite drygt men jag har iaf sovmorgon tills klockan 12 imorgon :) Hoppas på att frida eller carro eller vem som helst har vägarna förbi Ånge och Sundsvall i helgen så jag kan få min kamera! Hörde att den var väldigt bra iaf, lovande.

Nä, nu börjar rasten lida mot sitt slut.
Vi hörs lite senare ikväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0