Helgen.

Så är det måndag igen, Helgerna går alldeles för snabbt!
Vart ju utgång i lördags och det var verkligen hur kul som helst :) Behöver väl inte säga så mkt mer, tråkigt att min kamera inte kommit bara för det blir ju inga bilder.

Och Imorgon får jag mitt internet och mina TV-kanaler! nice. Något som inte är riktigt lika nice är sms jag får till min telefon om att jag beställt saker :S dom har nu dragit 40 spänn 2 gånger! och jag får ingenting skickat till telefonen utan det står bara att det är något jag beställt den 25/1, undra just vad det är!? Måste ringa och kolla det. Men jag hade ju ändå tänkt byta nummer så det gör ju inget..

Sitter för övrigt på jobbet nu, börjar klockan 11 men tänkte att jag skulle hinna med att kolla mailen och uppdatera lite här innan. igår kom mamma, pappa och lillasyster på middag hos mej, det blev tacos. MUMS. Med sig hade de min vikvägg! Fick även en inflyttningspresent; 2 dukar och ett ljhus + ljusfat. Blev fint i fönstret det.

Later lovers ♥

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! :)

Ha det bra!

2009-02-02 @ 17:35:30
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0