'It sounds so damn good.

Ingen kan väl ha undgått spela-in-en-sjunga-i-duschen-video-och-vinn-ett-badrum-reklamen? Sista datum att tävla är 30/4 och jag ska givetvis skicka in ett bidrag :P Men nu när jag börjat planera så vet jag inte ifall mitt badrum är stort nog? hmm, någon som vill låna ut sitt badrum någon timme annars för en filminspelning!? Erika har iaf ställt upp på att filma och jag har själv anmält mej till att göra bort mej riktigt rejält ;) Inte för att jag direkt har så stor användning för ett nytt badrum eftersom jag bor i hyresrätt men det är ju en kul grej.

För övrigt så har jag precis klivit upp, börjar ju 12 idag och innan jobbet måste jag in på clas ohlsson en sväng, ska köpa lampa till toan, den dog igår och även en liten hylla till toan.

nu ska jag ta och klä på mej och fixa mej lite sen blir det frukost and then I'm out of here. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0