Lite text och en gammal bild.

Varför känns det skönt med fredag trots att jag jobbar hela helgen? skumt. Ikväll blir det iaf trevligt, jag och Anna ska snart till Anette :) själv blir jag nog nykter men kan ju se till att supa ner dom andra två. Låter som en bra plan.

Nu på eftermiddagen har jag bland annat lagat fläskpannkaka, och ni skulle ha sett, fy fan. Ibland bevisar jag bara för mej själv att jag verkligen inte kan vissa saker, men det är ju aldrig för sent att lära sig :P laga mat är nog inte min starka sida, var ju så kräsen när jag var liten så ville vill aldrig lära mig. Måste däremot tillägga att den var god, men såg för jävlig ut.

Nu kikar jag på OTH och har fixat mej lite inför kvällen.
PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0