Lördag.

Blev visst lite hårt igår. oj då. Så idag har jag inte lyft ett finger, har bara legat och degat och orkade inte pallra mej iväg och träna heller. Igår var det roligt iaf :)

Matchen igår ja, den vann vi :) yey! Blev 1 mål för mej också, slutresultatet: 5-1. Fast jag hade utlovat 2 mål till mina två fans på läktaren men dom fick dela.

Bäst igår:
C: vad gör du?
L: I'm doing my make up.
C: Jaha, I'm doing my computer.

Råkade zappa förbi programmet Sveriges värsta bilförare förut och blir man rädd eller vad!? Hur kan det ens finnas människor som kör så jävla dåligt? och hur lyckades de klara uppkörningen? Kellogspaket? Just det, jag har ju för övrigt teoriprov snart så det enda vettiga jag gjort idag är nog att plugga till det.

Nä, tror jag ska inta position framför TVn igen. Jag vill ju inte att det ska vara kallt så jag måste värma upp platsen igen, icke. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Karin W

Kul att ni vann och att du fick pytsa in en!

Mammi

2009-02-15 @ 22:04:50
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0