Måndag.

Jag ville verkligen inte kliva upp ur sängen i morse, men efter en mycket noggrann undersökning så mådde jag både psykiskt och fysiskt bra och hade därmed inget annat val än att kliva upp. Dagen på jobbet rullade på i en jäkla takt, tack och lov. Direkt hem och har röjt undan lite här, är inte riktigt färdig än men det är rätt så jobbigt att fokusera på att plugga när det såg ut som det gjorde.
Sen har jag fastnat i pirate bay-debatten också.

Har precis kastat i mej middag, gjorde för övrigt ris till ett helt jävla kompani, men det blir fint med några matlådor. Och ja, nu ska jag repetera och repetera och älta teori i mitt huvud resten av kvällen. Innebandyträningen var jag tvungen att avstå ifrån denna afton tyvärr. Imorgon tänkte jag hinna med ett pass på ego i stället.



Och gud vilka fyndi

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag gilla ditt inlägg på stina lees blogg :D Jag är en sån person som alltid försöker se det positiva även om allt är skit. Men man har alltid val och möjligheter i sitt lov. Som du skrev, det finns nog mååånga människor som anser sig för fina för att jobba där eller där. Och det finns ju praktikjobb och man kan ju också söka jobb utomlands. Jag tycker inte om när människor ger upp direkt och bara "näää ..det gick inte" allting är inte lätt och allting går inte som en dans på rosor men det gäller att inte ge upp! Har man kämpat i 5 år att få jobb fattar jag att man mår riktigt dåligt men så illa brukar det nog inte vara

2009-02-16 @ 21:56:41
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag gilla ditt inlägg på stina lees blogg :D Jag är en sån person som alltid försöker se det positiva även om allt är skit. Men man har alltid val och möjligheter i sitt lov. Som du skrev, det finns nog mååånga människor som anser sig för fina för att jobba där eller där. Och det finns ju praktikjobb och man kan ju också söka jobb utomlands. Jag tycker inte om när människor ger upp direkt och bara "näää ..det gick inte" allting är inte lätt och allting går inte som en dans på rosor men det gäller att inte ge upp! Har man kämpat i 5 år att få jobb fattar jag att man mår riktigt dåligt men så illa brukar det nog inte vara

2009-02-16 @ 21:57:39
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/
Postat av: Leia

Huff, teori som är så tråkigt :P

Tur att det är över säger jag bara.

Hur långt har du kvar tills du har kortet vet du det?

2009-02-17 @ 00:07:12
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Rebecca

eller hur :)

2009-02-17 @ 09:35:53
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0