Match.

Så ska jag strax iväg på match, tåget var över 40 minuter sent så mina planer på att hinna med allt här hemma gick ju åt helvete, och jag skulle handla också men det har jag inte hunit med. Får springa på OK sen kanske. Matchen börjar 18 och vi ska ut efter, kommer bli tight det här.

Ajja, nu är jag jävligt pepp för att spela iaf! har laddat med musik hela tågresan. Stena kommer och hämtar mej om en kvart så jag måste plocka ihop det sista och springa och köpa en banan eller nåt. Och just det, idag kommer Erika för att spana in mej på matchen.

Sen är det ju alla hjärtans dag idag också, jag vill inte klanka ner på den dagen men den är inte särkilt speciell för mej. Dock vill jag inte låta som en bitter singel så jag ska inte klaga mer på det ;P Men det känns som att jag känner inte mer kärlek för någon bara för att det råkar vara den 14/2.

Nu måste jag dra!
Wish me luck ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0