Onsdag.

Body pump, vad ska jag säga? Kommer ha sån sjuk träningsvärk imorgon då vissa delar var vääldigt jobbiga. Sen ljög jag även för er när jag sa att jag skulle träna varje dag denna vecka för det går inte, imorgon ska jag hem till mamma och pappa en sväng och kommer inte tillbaka förrän lördag och då är det ju match, sedan blir det antagligen utgång :) Och Erika och hennes jacob ska komma och kika, snällt att jag planerar åt dom på alla hjärtans dag va? ;P haha

Nu har jag precis gjort matlåda tills imorgon och har även lyckats städa lite, yey; det ser inte ut som ett helvete här längre. Imorgon jobbar jag mellan 7-15 så jag ska nog sova snart, bara se Raw comedy club först. Nu ska jag nog packa ner Teoriboken så jag inte glömmer den.

Ha en bra helg ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0