Onsdag redan.

Vaknar inte 100% frisk idag, usch hur det känns i min hals. Tack och lov hinner jag ju vakna till innan jag börjar jobbet klockan 14:00 men man vet ju att sånt här är värst morgon och kväll så får väl se hur det går att sitta i telefon framåt 23:00 när jag slutar.

Fick tummen ur och ringde Telia idag också om kameran, men dom hade redan skickat den (!?) inte mej emot alls men av svaret på fairshopping att döma så var detta något som vi skulle kolla närmre på, och eftersom jag hade både det ena och andra att säga så var det no problems! Eller så kanske dom såg vad de jag pratat med på kundtjänst sagt? Verkligen bra service iaf, tog 15 sekunder att komma till deras växel, uppgav namnet på den jag skulle prata med och efter 30 sekunder hade jag honom på tråden! :) och kameran skulle anlända denna vecka.

Har hittat igen en skiva med bilder sist jag var hem, dessvärre går den inte att öppna på min dator. På skivan står det: Annas, Festbilder 07 & 08, innebandy, fjällen mm. Dvs, allt som fanns på min bärbara som var värt att spara! jag måste prova på en annan dator, jag måste ha dom här bilderna!! :D

Håller på att trixa med designen här på bloggen men orkade inte göra klart igår, kanske ska ta ett ryck med det nu? ja, det blir bra det.

Later lovers ♥

Kommentarer
Postat av: Erika



Jaså? Då måste du se till att komma på vem det är :P

2009-02-18 @ 23:17:50
URL: http://dumman.blogg.se/
Postat av: emmah

kolla in min blogg om vardagsliv, mode, shopping, diskusioner, kändisskvaller osv. :)

http://emach.blogg.se



lägg gärna till mig på bloglovin!

2009-02-18 @ 23:38:26
URL: http://emach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0