Söndag morgon

damn vad trött jag är, helt sjukt. Och jag har suttit här i hela 11 minuter i skrivande stund utan ett enda samtal, vilket iofs är rätt skönt :) Idag har brudarna match, jag kommer hålla tummarna vid 12:30, synd att jag inte kan vara med själv bara, men nästa helg då blir det!

Just det, hårfärgen ja. Jag blev rätt så nöjd men måste nog lägga i lite mera slingor då jag inte fick den Orangea tonen jag ville, men men. Anna hjälpte mej iaf lite igår och var hos mej tills hon skulle iväg och jobba :)

Melodifestivalen såg vi också, tusan vad värdelöst. Det var ju bra när man var mindre! Och förra året då det var en grym programledare och bra pausunderhållning. Petra Mede håller inte måttet och har mycket att leva upp till.

Var skitsvårt att somna igår, låg och vred och vände på mej som ett jävla as, tyckte att där var det lite varmt och där var det lite kallt och det var ett jäkla gnäll. Kommer vara död ikväll.

Undra just vad mer för skräp jag kan slänga ur mej idag? hmm, kanske man ska ta historien om när mamma, pappa och Frida hade en bil som följde efter dom och kastade grejer på den så att den nu är på service? Och när jag nu berättar att det var i Wiskan så behöver ni ju inte ens höja på ögonbrynet.

Tjing ♥

UPDATE 08:13: Just det! jag har en hemlis som jag inte tänker berätta för er på aslänge. Det var bara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0