Tårta på tårta.

Så är det snart dags att åka iväg på innebandyträning! Ska bli roligt, känns som att det var längesen nu :S iofs var det ju förra veckan men det känns som att det kommer vara extra roligt idag.

Efter jobbet förut så var jag och Emelie och tränade på ego, körde lite allt möjligt men ganska lugnt eftersom, precis som jag skrev, det är innebandyträning också. Efter det blev det bara hem och laga mat och sedan sitta här en liten stund. Färga håret hann jag inte med, det får bli imorgon, jag är iaf sjukt nöjd med själva "basfärgen" eller vad man ska säga :) Bild på det får vänta.



Nu ska jag byta om och packa lite och så!
Ha en trevlig kväll allahopa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0