Torsdag.

Idag fyller min broder år! Hipp hipp hurrej..






Redan torsdag!? det känns som tisdag! Har just varit och hämtat mitt paket från H&M, vet inte vad jag kommer behålla. lite grejer åker nog tillbaka, får se. Sedan hade jag även fått ett paket i min postbox också, jag var helt övertygad om att det var min kamera från Telia men istället var det ett paket med Listerines nya munsköjl som jag ska dela ut till folk och höra vad dom tycker typ :P



En grej jag tänkte på också, jag hade rätt så svårt att få ut paketet ur facket och det var ju när jag öppnat med min nyckel. Det var en omöjlighet att detta gått genom det lilla facket vilket borde betyda att brevbäraren alltså har nycklar till våra postfack? Visst, det gör inte mej nåt men om man tänker efter hur många såna fack det finns i sundsvall så bör det ju nästan vara lika många nycklar ute bland våra brevbärare :P haha.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Pirate Bay-rättegången.
Det är underhållande då de flesta inte sitter på samma tekniska kompetens som de åtalade och 9 frågor av 10 är om tekniken.


Ska städa lite till det!
Later Lovers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0