Fredag.

Gud vad skönt med fredag! Åkte ju hem till Ånge igår så jag har varit och hälsat på Mormor och varit på körskolan. Idag så har vi ätit hos Farmor och Farfar och har precis käkat massa gosaker här hemma med ;) Nu är jag proppmätt.

Imorgon åker jag tillbaka till Sundsvall igen, ska ju spela innebandy ute i Timrå och sedan blir det utgång. Dock har ju alla bangat så det kanske slutar med att bara jag och Anna sitter där!? haha ;P Vi får väl se.. brukar alltid lösa sig.

Sen så fick jag ett mail från Telia förut då jag undrade vart min kamera tagit vägen, då får jag reda på att jag minsann inte alls skulle få någon kamera (!?) jaha, blir så jävla less då jag blivit lovad en utav butiken och de jag pratat med på kundtjänst. Mailet tog telia 5 dagar på sig att besvara men när jag skriver på fairshopping.se så svarar telia efter 1 timme vilket är lite ologiskt. Väldigt bra sida för övrigt där man kan läsa om de flesta företagen.

Sen ska ni även få två bilder på Mej och Frida på Julafton som jag hittade på den här datan.





Nä uscha vad trött jag är..
Puss och Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0