Pictures of you, pictures of me.

Jag kan inte sluta skratta, det går inte. Ingen kan förstå hur roliga bilder jag har på datan, knäppa filmer och bilder som vi spelat in/tagit för vääldigt länge sedan! :D Inget lyfter en dag som detta. Iaf, eftersom Frida ALDRIG bloggar här så tänkte jag lägga ut bilder på henne och mej årsvis eftersom jag vet att hon inte gillar det och ja, hon får väl ge igen och publicera nåt då :P mohaha.

1999
En bild på frida, 9 år.


2002
Under en semester på Gotland.


2004
När vi cyklade till Sundsvall, Frida gnällde som ett as redan i Nedansjö men vi tog oss fra iaf, är ungefär 12 mil.


2005
Fråga inte.


2006
Jag fick åka ambulanshelikopter, varslutet av 1an och början av tvåan på gymnasiet. Finns inte så mkt bilder på mej och Frida tillsammans då jag mest var i sundsvall.


2007
Fjällen.


Nu ska jag återvända till One tree hill ♥
Fast innan jag börjar jobba 17:30 ska jag nog hinna med att fika en semla, fettisdagen, kanelbullens dag, det är dagr värda att firas! ciao.

// Lisa


Kommentarer
Postat av: frida

jag gillar det visst :D vi är såååå fina så ;)

2009-02-24 @ 16:12:13
Postat av: Karin W

Sweeties! Men sitter er brorsa inne och spelar dator lr?

2009-02-24 @ 21:04:51
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0